سئو سازی یا همون بهینه سازی وبلاگ و سایت یکی از مهمترین چیزهایی است که یک وبمستر باید به آن توجه داشته باشد. امروز قصد دارم ابزاری را به شما معرفی کنم که میتونه نقش زیادی در تشخیص اشتباهات بهینه سازی (سئو سازی) سایت شما داشته باشد. این ابزار رایگان chkme.comنام دارد که می توانید تصویر آنرا در عکس زیر ببینید.برای راهنمای بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

امیدوارم مفید واقع بشه.فقط نظر یادتون نره

برای استفاده از ابزار کافیست بعد از ورود به این سایت، آدرس مورد نظرتون را در صفحه اول وارد نموده و بر روی گزینه Check SEO Score کلیک نمایید. این ابزار دارای امکانات زیادی میباشد و نکاتی برای بهینه سازی بهتر سایت به شما می آموزد. اطلاعاتی که این ابزار به شما می دهد، عبارت است از: تعداد تگ های هدینگ سایت شما (H1,H2,H3) که در بهینه سازی سایت شما تاثیر زیادی دارد، متاتگ های توضیحات و کلمات کلیدی سایت شما، درصد بهینه سازی لینک های شما، درصد بهینه سازی عکس های شما و در آخر هم درصد کلی سئو سازی (همون بهینه سازی) سایت شما تحویلتان می دهد.

شما حتی می توانید درصد سئو سازی سایت خود را با استفاده از کدی که این ابزار در اختیارتان قرار می دهد، در وبلاگ یا سایتتان به نمایش درآورید و بازدیدکنندگان خود از میزان سئو سازی وبلاگتان مطلع سازید. این کار میتونه اعتبار سایت شما را نزد خوانندگانتان بالا ببرد.

امیدوارم این ابزار مفید و رایگان بتونه شما رو هرچه بیشتر از میزان سئو سازی وبتون آگاه کند و بتوانید مشکلات سایت خود را رفع کنید. فقط توجه داشته باشید که ممکن است این ابزار بتواند اشتباهات سئوی شما را به شما نشان دهد اما باید بدانید اگر درصد سئوی شما کم است، زیاد نگران نباشید چرا که سایت های معروفی وجود دارد که با درصد سئوی کم به موفقیت بسیاری دست یافته اند. این ابزار فقط قسمتی از موفقیت سایت یا وبلاگ شما را تضمین می کند و برای موفقیت باید زحمت بیشتری بکشید.