معرفی وب سایت

سون لرن

این وبسایت آموزش های بسیار عالی در زمینه برنامه نویسی و طراحی وب (کاملا رایگان) به شما ارائه میده و مطمئن هستم که چیزهای زیادی رو میتونید اینجا یاد بگیرید.چن تا از آموزش های کاملا رایگانشو در زیر براتون آوردم.

چون خودم استفاده کردم و راضی بودم گفتم به شما هم پیشنهاد بدم.

سری آموزشی HTMLسری آموزشی HTML5سری آموزشی CSSسری آموزش ویدیویی جاوااسکریپت مقدماتیسری آموزش جی کوئریسری آموزش PHP مقدماتی 1سری آموزش وردپرسسری آموزش جوملاآموزش طراحی قالب ایستا با HTML و CSSسری آموزشی طراحی قالب وردپرسطراحی قالب واکنش گرا با بوت استرپ 3سری آموزشی سرعت در کدنویسیسری آموزشی ساخت CMS ساده در PHPسری آموزشی Ajaxسری آموزشی sassطریقه ایجاد گرادینت در CSSآموزش کامل ایجاد سیستم like مطالب (PHP,AJAX) ‏+‏ ASP.NETآموزش کامل ایجاد سیستم نظرسنجی PHP و AJAXایجاد فرم تماس با ما با استفاده از php ،Ajax و bootstrapایجاد پنل تنظیمات برای قالب های وردپرسسری آموزش Dreamweaver CS6نوشتن افزونه جی کوئری : پلاگین تایپ انیمیشنی متن